Gerda/Arjan

Super fijn plekje. Ziet er heel gezellig uit met verschillende zitjes en bbq plekjes. Sanitair heel schoon en netjes. Tegen een kippen schuur. Als de wind richting je plekje staat ruik je dit. We hebben hier een nacht gestaan. Heel vriendelijk mensen.

Goev69

een super innie minicamping. leuk speels ingericht. hele vriendelijke enthousiaste beheerders die net gestart zijn. goed en schoon sanitair. leuke zitjes en niet te vergeten de buiten douche. 5 kampeer plekken.

Minicamping Op 't Maxend