prettig gelegen tov dorp en strand. Zeer vriendelijk personeel. werden de avond voor storm Poly al gewaarschuwd voor slecht weer! ruim je boel op, luifel/voortent eraf of extra vastzetten. Wij komen vraag terug!

• oktober 2022

Eerste keer op Texel, perfect om te fietsen en te winkelen. Zeer aardige dame op kantoor, schone, goed onderhouden faciliteit. Rustige ligging op een paar minuten lopen van stad en strand. Heel erg bedankt.

HardiPaul

Onze 2de keer hier . Dichtbij winkels en horeca. Mooi onderhouden sanitair maar de waterdruk bij de douches kan beter. Plaats 50 was ons toch net iets te druk omdat iedereen er langst moet voor het binnen- of buitenrijden / wandelen. Zeer goede wifi.

• oktober 2022

Camping Coogherveld