geweldige camperplekken, mooi verhard, alle voorzieningen op de plaats aanwezig, aan en afrijden zonder problemen mogelijk. zeer vriendelijke receptiemedewerkers. zeer centraal gelegen en midden in het natuurgebied. Aanrader en we komen zeker terug!

Vriens1971

mooie camper plaatsen met tv aansluiting, water en afvoer en goede WiFi . Prima sanitair. Den Burg vlak bij en met de fiets alle leuke plekken goed bereikbaar

• november 2023

Veel te veel geld voor wat je geboden krijgt. Ons zie je hier niet meer terug. Waarom is onze vorige beoordeling verwijderd? Negatieve beoordelingen zijn ook beoordelingen en kunnen veel vertellen.

• november 2023

Kampeerterrein Woud Texel