We kregen een leuk schaduwrijk plekje, niet goedkoop en dan die heeel vervelende muntjes overal. Niet meer van deze tijd.

• oktober 2022

Krappe plekken. Eigenlijk alleen geschikt voor buscampers. Ligt wel dichtbij het centrum en fiets en wandel gebied. De prijs die wij betaalden voor camper,2 personen inclusief toeristen belasting was € 23,95 zonder stroom. Stroom € 3.15 per nacht.

• mei 2022

heel onvriendelijk aan de telefoon.

• oktober 2022

• mei 2022

heel onvriendelijk aan de telefoon.

Camping Jamarco