prachtig uitzicht. Maar de camping is vergane glorie. Toiletgebouw is echt ranzig. die heeft in de periode dat wij er stonden (3 dagen) éénmaal een schoonmaakbeurt gehad. stront zat nog in de potten, spinnenwebben in de douches. echt heel ranzig.

• augustus 2021

De camping is mooi gelegen aan het Markermeer. Voorzieningen zijn qua onderhoud, niet in verhouding met de hoge prijs van 43 Euro per nacht (camper met 2 personen). Camping heeft een behoorlijke upgrade nodig.

• mei 2021

niet ingericht op campers, onvriendelijk bejegend