Heerlijk om hier weer terug te zijn. wel vreemd 60 % Duitsers, 10 % Belgen , 10 % Oostenrijkers en 20 % Nederlanders. als Camperaars. Internationaal zeer geliefd en dat in Giethoorn.

JJAB

Fijn 3dagen gestaan. jammer dat alles met betaald pasje moet maar dat is ivm de bootpassanten. Wel vind ik de douches klein en met weinig ruimte voor spullen neer te leggen. Een extra plankje voor toilettas horloge of andere spulletjes zou fijn zijn.

prima plek en zeer net sanitair, een aanrader voor een zeer nette prijs

prima plek en zeer net sanitair, een aanrader voor een zeer nette prijs