Camping Het Poolse Kruis

Axel, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Camping Het Poolse Kruis

boerderij-camping in het Zeeuws-Vlaamse Axel - vlakbij de grens met België - uniek landschap - dijken, akkerland, weiden, bossen en kreken wisselen elkaar hier af

• Hulsterseweg 53

4571 RJ, Axel, Nederland
  • € 15,70 • 1 apr. t/m 18 okt.

• juli 2021

Fijne plek en aardige, zeer behulpzame beheerster. Oorverdovend stil. Wij betaalden € 18.80 per nacht, incl. toeristenbelasting.

• juni 2021

Een heerlijk rustige boeren camping met een hele vriendelijke beheerster, een geweldig mooie plek om fietstochten vandaan te maken. we hebben genoten. We komen zeker terug.

• mei 2021

Eenvoudig maar net sanitair. Hartelijke ontvangst door eigenaresse. Geen gemarkeerde plekken, gewoon plaatsje zoeken en genieten van de rust. Dit is een perfecte plek voor een echte camperaar. Wij komen hier graag terug.

• juli 2021

• juni 2021

• mei 2021

PaulToonen

• € 15,70 • 1 apr. t/m 18 okt.