Camping LF13

Kruiningen, Reimerswaal, Zeeland, Nederland

• juli 2024

Mooie zeer ruime plaatsen voorzien van stroom en watrkraan. Wifi was op de cp niet te ontvangen. Douche was warm water niet mogelijk. Jammer anders waren wij er langer gebleven. Mooie ligging bij de Schelde en sluizen.

Possly

Mooi om te horen dat u het een mooie locatie vond. Jammer dat u niet langer bent gebleven. U mag voor vragen of opmerkingen altijd bij ons langs komen op de receptie. Ik heb samen nog het warm water van de douche gecontroleerd en werkte prima. Er waren 25 plaatsen bezet en heb van niemand klachten ontvangen over het warm water. Wij hebben geen boiler maar een HR CV ketel. Dus dat werkt altijd. Waarschijnlijk stond de warme kraan dicht of is er niet op het knopje gedrukt. Wij werken zonder muntjes. Er zit een timer op van 2 x 4 minuten Wij ontvangen veel coomplimenten van kampeerders dat de douches erg goed zijn. Water is echt goed warm en dat is niet overal.

In het kort : super locatie, super gastheer/vrouw ! Hans & Mieke

• juni 2024

Bij toeval hier 3 overnachtingen gehad. Een echt pareltje. Nette ontvangst. De moeite waard. Sluizencomplex Hansweert in de directe omgeving. Jakob&Hennie

In het kort : super locatie, super gastheer/vrouw ! Hans & Mieke

• juni 2024