het was ons weer een genoegen om hier te vertoeven, prachtig kunnen fietsen!!! wij hopen volgend jaarweer terug te komen!!! groetjes van ons

P.Visserman

mooie locatie, tussen Dordrecht en de Biesbosch en op zich een mooie camping. De camperplekken, zeker onze helemaal in de hoek, geven een erg ingesloten gevoel.

bosblom

Prima camping om Dordrecht te bezoeken, winkels en station dichtbij. Rustige, mooie lokatie. Te weinig douches/wc's en geen wifi maken de prijs aan de hoge kant

Camping Het Loze Vissertje