Camping Het Loze Vissertje

Dordrecht, Zuid-Holland, Nederland

Camping Het Loze Vissertje

Camperplaatsen op een kleinschalige camping bij Biesbosch - ook kampeerplaatsen - veel groen en water - winkels dichtbij - centrum 3km

• Loswalweg 3

3315 LB, Dordrecht, Nederland
  • € 22,00 • 29 mrt. t/m 30 apr.

€ 25,50 • 1 mei t/m 8 mei

€ 22,00 • 9 mei t/m 12 mei

€ 25,50 • 13 mei t/m 15 mei

€ 22,00 • 16 mei t/m 20 mei

€ 25,50 • 21 mei t/m 23 mei

€ 22,00 • 24 mei t/m 8 jul.

€ 25,50 • 9 jul. t/m 4 sep.

€ 22,00 • 5 sep. t/m 11 sep.

• augustus 2021

Het zal vast een leuke kampeerplek zijn maar als je moet annuleren vanwege een overlijdensgeval is de houding erg weinig begripvol. Verplaatsen van de boeking naar een ander weekend was niet mogelijk zonder opnieuw te betalen.

Iede

Beste familie van der Velde, Nogmaals gecondoleerd met uw verlies. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend en we hopen dat u zelf een annuleringsverzekering heeft. De annuleringsverzekering is om u te beschermen voor financiële schade en ook de ondernemer. Wij zullen helaas dit jaar een goede omzet moeten draaien om het hoofd boven water te houden, aangezien we vorig jaar maar 3 maanden open mochten zijn van de 6. Er komt dit jaar bijna niemand op de bonnefooi aanrijden, dus wij kunnen met een late annulering niemand anders blij maken. De enige die dan financieel verlies lijdt zijn wij. We hebben u een hele nette e-mail gestuurd en u gewezen op uw annuleringsverzekering. Dat u op Google en campercontact uw onvrede wilt uitspreken over vrij normale annuleringsvoorwaarden, zegt meer over u, dan over ons. Nogmaals sterkte met uw verlies.

• juli 2021

Gezellige camping met veel groen, bloemen en artisjokkenplanten. Bak met kruiden om te plukken, leuk extraatje. Door lage ligging fijn in de luwte. Wi-Fi was niet best. We komen zeker terug. Arthur en Irene.

• augustus 2021

AvdK

• € 22,00 • 29 mrt. t/m 30 apr.

€ 25,50 • 1 mei t/m 8 mei

€ 22,00 • 9 mei t/m 12 mei

€ 25,50 • 13 mei t/m 15 mei

€ 22,00 • 16 mei t/m 20 mei

€ 25,50 • 21 mei t/m 23 mei

€ 22,00 • 24 mei t/m 8 jul.

€ 25,50 • 9 jul. t/m 4 sep.

€ 22,00 • 5 sep. t/m 11 sep.