SVR Camping De Grienduil

Nieuwland, Vijfheerenlanden, Zuid-Holland, Nederland

SVR Camping De Grienduil

Aan de rand van het dorpje Nieuwland (gemeente Vijfheerenlanden), in het rivierengebied vlakbij De Linge - kampeerplaatsen op de camping - aankomst vanaf 13.00u vertrek voor 12.00u - ook mogelijkheid tot quickstop sc 6867 - restaurant en vrijdag pizza eten uit de houtoven - centrum 800m

• Geer 25

4243 JS, Nieuwland, Nederland

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard

• april 2021

mooie kleine en netjes onderhouden camping met een prachtig vergezicht vriendelijke beheerders

• maart 2021

mooie rustige plek met uitzicht over de landerijen. Heerlijk gebruik gemaakt van eigen sanitair. mooie fietsroutes naar Vianen en Gorinchem gemaakt. vriendelijke eigenaren...kortom fijne dagen daar gehad.

• februari 2021

kleine nette camping gelegen aan een gehorige weg. camping heeft sinds kort privé sanitair ziet er netjes uit. WiFi is slecht. aardige camping eigenaar. plek is echt te klein voor een camper staan is niet meer weg.

Anomynous

Dank jullie wel voor de review. Wat jammer dat wij hier lezen moeten dat de WIFI slecht was. Anders hadden we even kunnen kijken wat het probleem was. De plek was voor u moelijk om in te sturen. Hier gaan we maandag meteen aanpassingen aan doen om het nog eenvoudiger te maken. Ik zag net wel op de plek dat u afvalwater heeft laten lopen met veel zeepbellen. Wij kunnen hierdoor boetes krijgen wegens vervuiling. ( milieudelict kosten vanaf 8oo euro.) Gelieve een volgende keer gewoon gebruik maken van onze loosput in plaats van zo op de grond te laten lopen.

• april 2021

• maart 2021