mooi groen rustig plekje. 20 euro incl stroom. wel contant betalen. plek genoeg half augustus

• augustus 2021

wat een heerlijke plek!! schitterende omgeving en zeer gastvrije eigenaren! wij hebben hier een heel fijn weekend gehad.

• mei 2021

Voor 1 nacht geweest. Prachtige plekken, midden in de natuur. Mooie fiets en wandelroutes. Alle soorten dieren in de buurt aanwezig. Eigen terrein heeft konijntjes, Ezel, schapen, hangbuikzwijn, ganzen en eenden. Vriendelijk ontvangst door Mattie. Sanitair schoon en onderhouden.

• augustus 2021

• mei 2021