dit is geen camping maar een stortplaats niet normaal het sanitair is smerig dit mag geen camping genoemd worden 😡😡😡😡

• april 2022

Slechte camping Terreinknecht is erg klantonvriendelijkheid en onbeschoft Voetballende kampeerders veroorzaken overlast door ballen tegen onze Camper te trappen en daar doet de terreinknecht niets aan. Dus mijn advies is wegblijven, dit is echt een stacaravanpark,

• april 2019

Plaatsen voor campers en caravans achter op de camping, 3 km van het strand, slechte sanitaire voorzieningen (lauwe douches). Absoluut over-priced

• april 2022

• april 2019