Noordwijkerhout, Zuid-Holland, Nederland

Camping Op hoop van Zegen

2 velden, waarvan een ook geschikt voor campers - voor juiste tarieven in voorjaar [hoogseizoen bloemencorso en pasen] zie website - midden in een bollenveld - reserveren mogelijk - strand 2,5km - Noordwijk 500m - centrum 2km

• Westeinde 76

2211 XR, Noordwijkerhout, Nederland
  • € 21,60 • 15 mrt. t/m 24 mei

€ 23,60 • 25 mei t/m 5 jun.

€ 21,60 • 6 jun. t/m 7 jul.

€ 23,60 • 8 jul. t/m 4 sep.

€ 21,60 • 5 sep. t/m 31 okt.

• Best Deal Camping Card, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

prima plek maar vreselijke boerse norse en chagrijnige beheerders niet naar toe gaan

Een goede camping in de mooie omgeving ☀️

Berno-Driessen

Beste Berno, De receptie van de camping gaat in de ochtend open om 9.00 uur. Dit heb je kunnen lezen in ons informatieboekje wat je op de ochtend van aankomst ontvangen hebt. We zijn zo gastvrij geweest om je bij aankomst al voor de officiële inchecktijd te helpen. Volgens mij kwamen jullie al om 11.00 uur aan op de camping, terwijl inchecken normaal gesproken pas vanaf 14.00 uur kan. Op de ochtend van jullie vertrek stond je om 8.15 uur aan onze privédeur en eiste je dat we je hielpen, omdat jullie gingen vertrekken! Mijn man en ik zaten nog te ontbijten, nadat we onze andere werkzaamheden van die ochtend eerst afgerond hadden. Jammer dat je geen begrip hebt voor de afspraken die gelden op onze camping, en voor de openingstijden die wij hanteren.

Een goede camping in de mooie omgeving ☀️

• € 21,60 • 15 mrt. t/m 24 mei

€ 23,60 • 25 mei t/m 5 jun.

€ 21,60 • 6 jun. t/m 7 jul.

€ 23,60 • 8 jul. t/m 4 sep.

€ 21,60 • 5 sep. t/m 31 okt.

• Best Deal Camping Card, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard