prima plek om te overnachten.wel naast de weg maar in de avond en nacht weinig of geen verkeer. En er is een automatisch toilet cassette reiniger.

hlfgroen

Deze parkeerplek ligt naast de weg, aan een riviertje. Het toiletgebouw ziet er modern uit en is erg schoon. Er is ook een volautomatische reiniger voor je toilet cassette. De avond verloopt rustig qua verkeer. We blijven voor 1 nacht.

• november 2019

nette plek met voorzieningen. erg rustig.

• november 2019

nette plek met voorzieningen. erg rustig.

• E6

Karasjok, Noorwegen