Parking Hamnegata

Andenes, Andøy, Nordland, Noorwegen

• juli 2024

Uiteraard geen faciliteiten, het is een parkeerplek officieel. Wel grote plek om te gaan staan als camperaars, mooi uitzicht. Meer heb je niet nodig om deze uithoek even te onderzoeken, nachtje te gaan slapen en dan weer verder rijden...

• juli 2024

Goede plaats om te staan. Wij stonden hier om een walvis safari te doen. Eris alleen een afval container op deze plaats.

CarLi21

prima plek om te overnachten wel druk dus niet te laat komen.

CarLi21

prima plek om te overnachten wel druk dus niet te laat komen.

• Hamnegata 63

8480, Andenes, Noorwegen