Bij een boederij, vriendelijke eigenaar, die meeloopt voor een plekje. De campers staan strak tegen elkaar, wat het uitzicht belemmerd, en weinig privacy, toiletten zijn smerig. Wel mooi wandelgebied. 500 meter voor de boerderij is een betere camperplek.

Skendel

Eigenlijk meer een parkeerplaats voor wandelaars. prijs 100 nok. Vies sanitair, 1 WC, en een paar kranen buiten. We stonden hier 20 juli.

marcsamsom

mooie plek waar je wandelingen kunt maken met mooi weer. prijs is inmiddels 100nok

• 8387, Fredvang, Noorwegen

Fredvang Farm