CampAlta

Alta, Troms og Finnmark, Noorwegen

• juni 2024

Op 22-06-2024 is Camp Alta dicht. Alleen hutten zijn via booking.com te boeken. Dus geen camping. Vorige review gaat wrsl over de camping ernaast, Altra Strand camping.

• juni 2024

Fijne camping als je kinderen hebt. onze zoon ging helemaal los toen hij de selectie skelters en de speeltuin zag. Schone douches en wc’s en twee keukens. Scheelt ook nog eens 90 nok per nacht tov Alta river en veel meer voor de kinderen. Plekken min 4 meter breed.

gesloten

gesloten