Plek is leuk maar inderdaad je kunt overal in Noorwegen langs de weg op een pickniclaats staan

• juli 2018

is inderdaad een gewone parkeerplaats dus waarom deze is aan gemerkt als camperplaats is mij een raadsel dan kun je in Noorwegen wel heel veel plaatsen aanmerken als CP dus schrappen deze plek

• juni 2018

Een mooie maar drukke locatie verwoest door knutten en muggen. Ook erg gehorig.

• juli 2018

• juni 2018

Een mooie maar drukke locatie verwoest door knutten en muggen. Ook erg gehorig.

• Primær Fylkesveg 37 56

3864, Rauland, Noorwegen