Sundal Camping

Bondhus, Vestland, Noorwegen

• juli 2024

Niet gastvriendelijk, onpraktisch en een douche die overstroomde. Je stond met je voeten in het water en dat voelde niet erg hygiënisch.. Plekjes aan het water lijken mooi als je aan komt rijden, maar zijn klein en als je er staat zie je vooral andere campers om je heen.. Snel weer door dus!

• juni 2024

Prachtige plek aan het water gekregen, je moet wel op tijd zijn. er is nog een 2e veld iets hoger en verder van het water. Wij vonden het sanitair prima en 1 badkamer is verbouwd: prachtig. douchen met muntje was voor ons lang genoeg. Wifi was beroerd. alleen dichtbij het kantoor was het goed.

• juni 2024

Sundal Camping