Fijne camping aan de rivier. Mooie plaatsen, vrij te kiezen. Het sanitair is mooi en schoon. Het enige nadeel is het geluid van de weg die vlak langs de camping loopt. ‘s Avonds is deze wel rustig.

Ronald-en-Marjolijn

Eenvoudige camping maar alles is aanwezig. Toiletgebouw schoon en interieur zo te zien recentelijk opgeknapt. Enig minpuntje is de weg erlangs. Niet 's nachts maar overdag is het geluid soms heel irritant aanwezig. Wij betaalden NOK 260 zonder stroom. NOK 10 voor de douche.

WBH

Mooie camping gelegen aan het water/rivier. Geluid van de weg was minimaal, van zondag op maandag. Sanitair erg mooi, schoon en heerlijke douches! 260 kr voor camper. 10 kr voor douches. Wij hebben geen elektriciteit gebruikt. Echt een aanrader!

Holman Camping