Bespaar jezelf de reis erheen, het is het niet waard, alles is verouderd, geen toegang tot het strand. Helaas is één ster nog steeds te veel

Springer

heerlijk rustig deze tijd van het jaar. wij betaalden 27,20 voor twee nachten met korting NKC.

Anneketanneke

15 juni 2022 Prima voor een nacht. Beetje vergane glorie camping. Alles functioneert maar is oud. Let op met TomTom, deze stuurde ons via een hobbelige zandweg terwijl dat echt niet nodig was geweest.

• Unnamed Road

7500, Santiago do Cacém, Portugal