Hildetony

Hallo Hildetony, de weg is inderdaad steil, maar zoals ik altijd zeg, er moet een brandweerwagen door het dorp, ik heb en de oude Dudo Merc van 78 met 75 pk vier versnellingen en 7 meter lang komt ze hier langzaam maar gestaag naar de boerderij. Wat betreft de honden, ze zijn vriendelijk, maar het is moeilijk te zeggen als je ze niet kent... Ons telefoonnummer staat op de site, maar je hebt me op het idee gebracht om het in dit soort gevallen te hebben. wat betreft bosbranden zijn ze inderdaad een enorm probleem in dit land.´ Veilige reizen

Evelyn-Bienefelt

Hallo Evelyn, sta me toe om uit te leggen, zoals ik deed op de dag dat je vertrok dat de elektriciteit in Portugal duur is, ik heb je ook verteld waarom we om die prijs vragen omdat campers blijven en AC gebruiken terwijl ze zijn aangesloten op de hoofdelektriciteit van de boerderij, geeft ons rekeningen van bijna 200 euro meer dan normaal...Daarom vraag ik ook bij betaling wat er verbonden was en als ik me kan herinneren heb ik tussen de 3-5 euro gevraagd en kreeg er 1. Het staat ook op ons profiel dat we dat niet doen een borg voor lozingswater hebben, we werken aan de mogelijkheid maar nog niet. Wat betreft het zoete water, het zou ons een genoegen zijn om het te verstrekken, maar zoals ik al zei, Portugal zag dit jaar 2k22 een ernstige droogte die zelfs in de hoogste berg van Portugal, een gebied waar het sneeuwde, H2O-mijnen droogden dus: Nee onze zwemtank was droog en we konden je de aanbetaling van het busje niet vullen, maar boden je graag 5lt aan. Wat betreft het terrein is het om modder in de winter in dat gebied te vermijden, omdat we ons op een berghelling bevinden, dus drainage is belangrijk. We hebben levellers hellingen voor het geval niet meer mensen ze brengen. De honden blaffen 's nachts omdat dit een boerderij is in een natuurlijke omgeving, wat betekent dat er wat wild leven in de omgeving is, waar we blij mee zijn, Biodiversiteit is belangrijk en daarom blaffen ze soms, Lira blaft ook bij onweer btw. Omdat we nieuwe puppy's hebben, was een van de eerste aanbevelingen om dingen niet buiten te laten omdat ze nu in de kauwfase van hun groei zaten. Jammer dat je niet langer bleef, want dan zou je zien dat opportunisme niet een van de eigenschappen is van de mensen die hier wonen. Groeten en veilige reizen

Nuggetcamp

Proost Nugetcamp, doe alsjeblieft wat WoM over deze plek als je mensen kent die het misschien leuk vinden. Al het beste en veilige reizen

Quinta das Vinte Quelhas