sun-living-S65Sl

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Prima camping. Sanitair schoon, plaatsen ruim genoeg, niet altijd om erop te komen. In regenseizoen nogal modderig. Afstand tot Porto ongeveer 6 km, goed te fietsen. Geen ACSI camping, prijs aan de hoge kant.

• maart 2024

KimmyP

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw commentaar, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen ontvangen! Wij wensen u het allerbeste!

• maart 2024

Orbitur Canidelo