marionontour

Niet echt een voorbeeld van schoonheid deze camping maar wil je gewoon Porto bezoeken? niet zeuren. Bus 906 op 300 m lopen € 2.25 p.p. enkel en je hebt een leuke rit naar de top van Porto( eindpunt) loop lekker door deze super stad, geniet en neem de bus bij de kade weer terug.

• maart 2024

voldoende en schoon sanitair. plekken zijn ruim genoeg (7m camper). prijs €23 . Ondanks zeer veel regen de afgelopen dagen staan we droog. Wel veel vaste plekken met minder mooie caravans. Doorlopend geluid van de branding. Cafe restaurant bij de ingang. Voor ons prima.

• maart 2024

Camping Marisol