Carreira da Lebre, Vila Real, Portugal

Parking Boticas Parque Natureza

locatie nabij infocentrum natuurpark - gebruik GPS-coordinaten - fietsverhuur - klein winkeltje met natuurproducten - centrum 1km

• R311 55

5460, Carreira da Lebre, Portugal

• april 2022

Hier een nacht verbleven 31 maart 2022. Dit is een prachtige parkeerplaats en we hebben genoten van wandelen met onze hond door het park. We waren een van de slechts twee campers die geparkeerd stonden. Zeer rustig. Geen diensten maar locatie maakt dat goed!

• november 2021

Heerlijk rustig plekje op de parkeerplaats van het bezoekerscentrum van natuurpark. Volgens de mevrouw van het bezoekerscentrum was het geen probleem om hier de nacht door te brengen. Geen faciliteiten aanwezig, maar wel alle rust en ruimte. En alle mogelijkheden om lekker te wandelen.

• oktober 2018

Prachtig park. Behulpzame mensen op receptie. Toiletten zeer netjes. Minimicado op loopafstand, 1 km.

• april 2022

• november 2021