Een prachtige plek, vriendelijke ontvangst. Heerlijke honing. Inderdaad moeilijke opgang, maar er stond nu ook een integraal camper van ruim 7 meter. (ik was blij met onze buscamper van 6 meter.) Als we weer in de buurt komen gaan we er zeker heen!

karik

Pas op! Als je camper langer is dan 6 meter, niet gaan!!! Zeer smalle en steile weg en moeilijk te keren. Verder is de ontvangs aller vriendelijks, hoewel men een beetje gestressed is vanwege een natuurbrand in de buurt. Het erf is een beetje rommelig maar het is er goed toeven, zeker voor 1 nacht

Apibericos