Pas op, we hebben hier een halve dag geparkeerd, maar er zijn mensen die constant het komen en gaan van campers in de gaten houden. Hij aarzelt niet om te gaan kijken wat erin zit. De plaatsen zijn erg smal. Parkeren beperkt tot maximaal 2 uur.

Lescampeursdu75

Na wat omzwervingen hier terecht gekomen. Geheel geen campervoorzieningen, maar wel een plek waar je met meerdere "lotgenoten" samen staat. Er is een supermarkt aan het plein en een Burgerking aan de overkant. Tussen 9 en 19.30 uur parkeerkaartje verplicht.

• maart 2023

Inderdaad het is een P plaats na 19.30 tot 9.00 uur vrij. Dus voor een overnachting oké. Wel in de vakken, dus geen lange Camper. Geen voorzieningen dan drank en Sigaretten winkels. Ik heb hier al 4x overnacht.

• maart 2023

• Euskadi Plaza