Wat een mooi en rustig plekje. zeer vriendelijk onthaal. Wel afgelegen maar ideaal voor een camperaar. Schoon en zeer net sanitair. Fijn om zonder reservering terecht te kunnen. Jeff en Debb bedankt voor jullie gastvrijheid.

• maart 2023

We zijn gastvrij ontvangen en hebben er twee dagen gestaan. Formeel 3 plaatsen, wij waren nr4.

Bedankt voor het achterlaten van uw review. We zijn blij dat we u konden ontvangen toen u zonder reservering aankwam, en we hopen dat u genoten heeft van uw verblijf. Groetjes Jeff & Debb

• januari 2023

Op zoek naar n rustige, landelijk gelegen cp met prachtige vergezichten, vriendelijke eigenaren en voldoende voorzieningen kwamen we uit bij Rico’s. 10 dagen gestaan; 10 dagen genoten 👍 Debby & Jeff, dank jullie wel 🙏

Atwil

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, we stellen het zeer op prijs en zijn zo blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Hoop je weer te zien. Groetjes Jeff & Debb

• maart 2023

• januari 2023