we waren op doorreis, voor 1 nacht prima, 10 euro incl. stroom, helaas koude douche, sanitair matig, kan wel 'n opknapbeurt hebben

Mugje

Eigenlijk is het niet mijn favoriete camping, dat moet ik toegeven. Veel langdurig kampeerders, het strand is gewoon een stenen strand en ook het dorp Moncafa kon niet overtuigen. Maar de wifi-verbinding is uitstekend

KJanke

prima prijs kwaliteit, voor €10 per nacht heb je voldoende en schoon sanitair. En ja het sanitair is verouderd. Er staan veel campers langs het kiezelstrand . Wij stonden eerder op een camperplek in Roses, daar kreeg ik voor €15 per nacht 3 toiletten en 1 douche voor 70 campers!

Camping Playa Costa de Levante