Villajoyosa, Alicante, Valencia, Spanje

La Villajoyosa

plaatsen bij villa met zwembad - nabij strand - deel van het strand speciaal voor honden - prachtig snorkelgebied - omheind terrein - Nederlandse eigenaren - supermarkt en restaurants 2,5 km - La Villajoyosa 5 km

• Urbanización el Charco 7

03570, Villajoyosa, Spanje
  • € 15,00 • 1 sep. t/m 30 jun.

Zeer aardige eigenaar, helaas is de plaats vol. Leuke hoek aan zee

Mrs.Maly

Dank u, klopt, met maximaal 3 of 4 plaatsen is het gauw vol. Daarbij kunnen er ook nog extra gasten in de villa logeren, waardoor het maximale aantal campers dan wordt gereduceerd. Steeds meer camperaars reserveren dan ook voortijdig

• maart 2022

dit is geen camperplaats meer waren er maar is privé.

Visserman

Goedemiddag, wilt u misschien deze review verwijderen? U bent geen bezoeker geweest en kunt en mag dus ook geen beoordeling geven. Mijn camperlocatie is inderdaad privé bij de villa op een afgesloten terrein met alle faciliteiten. Wellicht heeft u ergens in mijn omgevingen vrij (of illegaal) gekampeerd, maar zeker nooit bij mij! Met vriendelijke groet, Adrie

• maart 2022

een mooie locatie en vriendelijke behulpzame beheerder Adri wij Carla en Hendrik plus honden hebben hier een maand gestaan met veel plezier

Zeer aardige eigenaar, helaas is de plaats vol. Leuke hoek aan zee

• maart 2022

dit is geen camperplaats meer waren er maar is privé.

onsukie2.0

• € 15,00 • 1 sep. t/m 30 jun.

• Naaktrecreatie toegestaan

• Jachthaven in de buurt