The Chequers Caravan Park

Dover, Kent, Engeland, Verenigd Koninkrijk

The Chequers Caravan Park

camping tegenover het plein met bushalte naar Canterbury - Canterbury 16km - Folkstone 10km - centrum 250m

• Canterbury Road

CT15 7HJ, Dover, Verenigd Koninkrijk
  • £ 16,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juli 2020

Voornamelijk grasveld goed doorlatend. Schone, goed onderhouden site. Leanne is erg vriendelijk en heeft aandacht voor detail. Toiletten en EHU zijn van harte welkom. Rustige camping, gunstig gelegen tussen Canterbury en South Coast. Bus stopt buiten.

• mei 2020

Wij zijn hier in maart geweest. Super vriendelijke mensen, we hadden wat problemen met de aansluiting van de gasfles en heel behulpzaam met meedenken voor een oplossing. Toiletgebouw is netjes, ruime camperplaatsen

• januari 2020

Mooie eigenaren zeer schone warme toiletten rustig. We zullen in de zomer gaan en langer blijven.

• juli 2020

• mei 2020

• januari 2020

Terry-wettner

• £ 16,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

7 dagen