overnachting 2 personen met camper zonder stroom kost 25 pond

• juli 2018

Het is allemaal erg gedateerd maar toiletten en douches zijn schoon. We hebben er ook gegeten en dat is prima. Er rijd vaak een trein voorbij maar snachts hebben wij deze niet gehoord. Eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. Wij stonden daar voor Harry Potter kasteel te bezoeken. 20 min rijden.

• juli 2018

Redelijke camping. Het zijn niet veel plekken, maar er is stroom en water. Sanitair is verouderd. De pub heeft een uitgebreide maar echt engelse kaart. De uitbaters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De camping loopt wel langs het spoor, wat storend kan zijn.

overnachting 2 personen met camper zonder stroom kost 25 pond

Railway Inn Caravan Park