• september 2019

Mooie camping waar wij van harte welkom waren. Eerst een bezoek gebracht aan het zeer drukke St Ives en toen deze plaats opgezocht. Schoon en nieuw sanitair en zeer vriendelijk personeel

• juni 2019

Mooie camping in de duinen met uitzicht op zee. Strand nabij. Grote plekken. Zwembad. Gratis WiFi bij receptiegebouw. Net sanitair, voor sommige plekken wat verder lopen. Wij betaalden voor 2 personen en elektriciteit 24pond dus genoemde prijs klopt niet.

• september 2018

De plaats heeft een geweldige locatie aan zee, maar ook veruit de duurste plek tot nu toe (46, - £). Helaas is er geen "nachtelijk rijverbod". Uitrusting echt goed. Verwarmd zwembad.

• september 2019

• juni 2019