prima locatie; veel vaste plaatsen; goed verzorgd; leuke speelvoorzieningen voor kinderen;

• mei 2022

Een prima camping met alles wat je nodig hebt. Zeer aardige eigenaren. Het complex is zeer goed onderhouden en in een zeer rustige omgeving.

• augustus 2019

Prima camping zoals eerder omschreven. Helaas was de cam p ing vol maar we mochten wel op het parkeerterrein overnachten. Dat kost echter hetzelfde, met alle faciliteiten als een gewone campingplek. Dat vind ik te duur omdat je er gratis alle steeds af en aan rijdende autos bij krijgt. Ron

• mei 2022

• augustus 2019