• april 2023

gesloten tijdens het feestweekend... 2e keer dat we komen opdagen en het is gesloten...

Manc-Tourer

Een eersteklas tussenstop Maar de prijs is nu gestegen tot £ 26 per nacht. Een beetje hoog voor een Aire die ik voel. Anders zou het 5 sterren zijn.

• september 2021

zeer goede faciliteit, maar je moet reserveren of het getoonde nummer bellen. er is een slagboom en je hebt een code nodig om de sleutel te krijgen. we betaalden 15 pond voor de nacht.

• april 2023

• september 2021