• september 2016

Prima camping. Mooi uitzicht over de zee. Alle sanitair prima in orde. ASCI slechts 14 pond per nacht . Wifi voor 1 dag 2 pond met prima ontvangst.

• juli 2016

Zeer mooie camping met prachtig zicht op de baai . In oktober niet druk , dus proper sanitair . Met ACSI 16€ een aanrader . Denk in de zomer heel druk .

• mei 2014

Perfecte camping met alle faciliteiten en gratis WIFI. Met ACSI kortingkaart GBP 13,60. We troffen het met het weer, stralende zon en + 20 gr.

• september 2016

• juli 2016