Kan een leuke plek zijn/worden. Alleen wordt er op dit moment gewerkt aan volgens mij een echte camperplek met voorzieningen. Dus is het een beetje een rommeltje op dit moment.

Gram54

door de jaren heen al verschillende keren hier overnacht. voor ons een ideale plek. overdag wat bedrijvigheid, zomers mountainbike, in de winter skiërs. Na sluitingstijd heerlijk rustig en ruimte genoeg. goede schotel ontvangst en 4G.

• mei 2022

Het is niet toegestaan hier te overnachten, wij werden weggestuurd!

• mei 2022

Het is niet toegestaan hier te overnachten, wij werden weggestuurd!

Hanaslöv