8 zitplaatsen op gras. Geen faciliteiten. Mogelijkheid tot gezellige boswandelingen. Goed onderhouden door de eigenaren. 50 SEK/nacht. Stil en vredig.

AnnetteG

Bij informatie staat dat er 20 plekken zijn, maar wij zagen slechts 8 genummerde plekken, wel lekker ruim en vanaf nummer 4 niet schuin. Watermolen helaas niet gezien, durfden ook niet te zoeken, overal bordjes met camerawaarschuwing.

jien-en-mart

geweldige plek bij mooie watermolen, aan grote vijver, met picknickbanken, keurig gemaaid, stilte en rust

Oderljunga Mölla