Camping Sunne

Sunne, Värmlands län, Zweden

LiesRies

we brachten de nacht door op de camping 18-21 mei. Elke avond verzamelden zich zo'n 15-20 auto's op de parkeerplaats naast de camping en maakten lawaai tot middernacht en daarna. De administratie op de camping zei dat ze niet konden helpen. Zeker niet aan te raden als je wilt slapen.

• juli 2021

Dure drukke camping. Erg gehorig. wij hadden ook geluidsoverlast van de lokale "jeugd" die op het plein voor de camping met hun auto's samen kwamen. 390 kronen voor een plekje met stroom. het sanitair was goed.

• juli 2021

Nog geen foto's