• september 2019

Leuke afgelegen plek bij een haven. Er was niemand aanwezig toen wij arriveerden. De stroom en het water waren toegankelijk en ook was er een droog toilet aanwezig. In de ochtend hebben wij ook niemand getroffen en daarom wederom gratis gestaan.

• juli 2019

28 juli 2019 Mooie rustige plek. Je hebt alles, wc ,douche, je kunt afwassen, je kunt je vuilnis kwijt, elektra. En alles is schoon en ziet er netjes uit. Met een code kun je het huisje in waar je alle gemakken vindt. Daar heb je ook de kluis waar je je overnachtingsgeld kwijt kunt. Evert en Yvonne

• juli 2019

Zeer vuile douche en toilet. Geen mogelijkheid tot legen vuil water en toilet. Gebeld naar de eigenaar maar niet te bereiken. Al goed dat een mede camperaar de code wist anders geen voorzieningen.

• september 2019

• Hålviksvägen