EducationOnTour.com

Grote plekken, zeer grote camping maar ook grote prijs betaald! er waren nog maar een paar plekjes, dus we konden alleen nog op de comfortplekken staan. wij moesten omgerekend €79,10 betalen. Er is water aan beiden kanten van de camping. goede zwemgelegenheid, leuke speelplekken voor de kinderen.

JolandaenTon

we zijn hier niet geweest, lukte niet om te reserveren. Geen reactie op eigen mail ook niet via ACSI mail. Ook aan de telefoon werden we niet te woord gestaan. Er bleef een muziekje spelen. Jammer hoor.

Hafsten Resort