Dit is alleen maar een grote kale parkeerplaats en geen camperplek voor 2 Sfr per uur We zijn gauw doorgereden!

Duoglobetrotters

locatie is een grote parkeerplaats waar wij op 1 juni 2022 1 nacht gestaan hebben voor bezoek stad en watervallen (800 mtr) parkeerplaats kan ook met euro’s betaald worden, verder geen voorzieningen, maar prima voor 1 nacht

• september 2020

01-09-2020 Hele grote parkeerplaats waar veel ruimte is. Wij stonden hier met nog een camper. Betaald parkeren tussen 08:00 en 18:00 uur kost €2 per UUR! Dus ‘s avonds en ‘s nachts is gratis. Watervallen op 1,2 km. Wel wat last van verkeer.

• september 2020

• Zentralstrasse 101