Leuke camping aan het meer van Lugano. vriendelijk personeel. Zeer net sanitair. Douchen met muntjes. 6 min. Geluid van de snelweg hoorbaar. Wij betaalden voor 2 pers, stroom en 2 douchemuntjes €50 per nacht. Broodjesservice en restaurant aanwezig. Goede gratis WiFi.

Silver-Machine-Adventures

Toen ik de recensies las, stonden ze waarschijnlijk op een andere camping. De sanitaire voorzieningen waren in Italië niet bovengemiddeld. Warm water was alleen verkrijgbaar met munten en de douches zijn enkele jaren geleden gebouwd. Het personeel was erg vriendelijk.

Camping Monto Generreso