mooie opgewekte schone camping. prima sanitair. ook steeds schoon. dicht bij centrum en met de fiets ben je er in een paar minuten. het 1000 jaar oude “ tapijt” van Bayeux is een bezoek in het museum zeer zeker waard. daarnaast is de horeca goed aanwezig in de stad!

ellen-hans

wat een fijne camping! goeie wifi…..schoon sanitair…..dicht bij het centrum! 5 sterren dik verdiend! 24 euro incl. electra en de rest!

Delacousine

Kan me alleen maar aansluiten bij het vorige review. Helemaal waar. Gewoon een fantastische camping!

Camping Municipal Bayeux Bords de L' aure