@Dani-i-Dolors
Membro di Campercontact dal 2019
Su di me
- Festa in viaggio:
- -
- Con animali domestici?
- NO
- Appassionato di camper da allora:
- -
Il mio camper
- Camper:
- -
- Anno modello:
- -
- Lunghezza camper:
- -
- Telaio:
- -
- Tipo di camper:
- -
- Possiedi o affittare un camper?
- -
I miei contributi
Cronologia delle attività
Sitecode: 15277
Cap servei excepte llum, buidatge i aigua (5 € extra cada cosa). Ofereixen piscina en lloc de dutxa, per 8 € per persona. Places mal condicionades (pels 10 € que demanen). Expliquen que no és lloc per camper, si no per autocaravanes grans. Marxem.
Sitecode: 60483
Pacco • les amb arbres petits, però espaioses. Recepció agradable. Mosche moltiche io altres insetti insetti que piquen. Camí a la platja agradable. Cala amb sorris blanques i aigües blau turquesa i cristal • linee. Labavos corregge le reti. Aigua calenta gratis.
Sitecode: 7675
Parceles agradables, recepcionistes simpàtics. Camí a la platja travessant el bosc i zona urbanitzada. Platja molt maca, no hi havia acumulacions de posidònia. Ristorante amb bona cuina, però una mica lents.
Sitecode: 68453
Pacco • les amb molta ombra. Labavos corregge, aigua calenta gratis. Poc tranquillo, per l'animación infantil (palla per la nit). Se inviato la música dels altres càmpings. Fàcil i atractiu accés a la platja, creuant dunes fixades. Platja molt gran, tuttavia amb moltes restes de posidònia; aigua molt tèrbola.