prachtige plek, wel lastig in het donker te vinden waar je kunt staan. prijs is verhoogd naar 190 Deense kronen ( €25,00 ) 😕 maar wel 13 ampere stroom 👍

Glas-cadeau

Top locatie maar je moet snel zijn. we hadden het geluk nog een plekje te vinden met een ‘milion dollar view’ voor camperaars. propere douchen en toiletten. Leuk voor de Belgen onder ons is de aanwezigheid van een replica van Manneken Pis op 10min stappen van de haven.

boxfish

Zeer mooie gratis parkeerplaats. 5 plaatsen met elektrische aansluiting. Verschillende restaurants heel dichtbij. Leuk stadje.

Bogense Havn og Marina