Ponyhof Leiting

Isselburg, Kreis Borken, Regierungsbezirk Münster, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Ponyhof Leiting

tegenover de voetgangersuitgang een fantastische speeltuin

• Alte Bundesstraße 3

46419, Isselburg, Duitsland

Lekker rustig, leuk gebied. Met de camper is het heerlijk, alleen geen voorzieningen. Super plek om te overnachten. Het park gaat om 2 uur ‘s middags open waardoor het in de ochtend rustig blijft.

• april 2022

Mooi en gratis overnacht op parkeerterrein voor bezoekers van het ponypark met speeltuin (entree €2). ‘s Nachts weinig geluid, beetje geruis van passerende auto’s op de Bundesstrasse. Verder geen voorzieningen, maar voor ons een aanrader.

• oktober 2021

Ik wil dit nauwelijks een CP noemen. Het is een parkeerplaats bij het ponypark waar campers mogen staan. Overdag is de parkeerplaats behoorlijk vol met auto’s. ‘s Avonds stonden wij er alleen, niet echt gezellig.

• april 2022

• oktober 2021