• mei 2019

Wij waren er op maandag. Er is rustdag. Geen ziel op het plein of in het huis. We hebben onvervulde dingen nagelaten.

• juli 2018

Kleine SP voor in onze visie 4 Mobile. We kwamen laat aan na de openingstijden van het restaurant. De vriendelijke eigenaar vroeg niet eens om geld. Voor een nacht om te rusten zeer aangenaam. Zoals ik al zei, we konden het restaurant helaas niet testen.

• mei 2014

Rustige plaats bij gasthof. Stroom mogelijk en gebruik van toiletten wanneer restaurant open is. Het eten is niet geweldig!!

• mei 2019

• juli 2018