Camping Huttopia Ars-en-Ré

Ars-en-Ré, Charente-Maritime, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wijj zijn hier nu 28 september Hadden eerst 3 nachten geboekt .Zijn er nu 6 nachten geworden. Wat een prachtige duin camping. Toilet gebouwen super netjes geüpdate . ook keurig schoon. Een klein restaurant is er ook nog. persoonlijk geef ik het een 10.

herder.r

Prachtig gelegen Huttopia camping met alle goede services van Huttopia! Vriendelijk personeel. In de duinen gelegen en direct aan het strand, dus veel zand. We waren er half augustus, de camping was helemaal vol, wel dicht op elkaar (wij hadden een ruime plek, 11). Sanitair kan wel wat schoner.

Camping Huttopia Ars-en-Ré