Dit is geen CP. Enkel de mogelijkheid om je camper te parkeren en boodschappen te doen, om daarna door te rijden. Geen voorzieningen aanwezig.

• september 2021

Het enige wat er is is de sani-zuil. Verder geen aanwijzingen dat het een CP is. Los hiervan wil je hier gewoon niet staan. in de omgeving betere alternatieven.

• september 2018

Bezocht hier met de bedoeling om te blijven, maar er zijn geen vaste plaatsen voor campers. Het is gewoon de winkelparkeerplaats. Ik kan het echt niet aanraden tenzij een late stop en nergens anders heen te gaan

• september 2021

• september 2018